Roadtrip Dallas- Houston - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu Roadtrip Dallas- Houston - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu

Roadtrip Dallas- Houston

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

18 Maart 2013 | Verenigde Staten, Dallas

Rikke en Kyle besloten op tijdens Springbreak een paar dagen naar Houston te gaan. En omdat hun geen genoeg van me konden krijgen vroegen ze mij mee! Gelukkig mocht ik van paps en mams, Loni en John en gelukkig ook van de organisatie een paar daagjes out of state. In eerde instantie dacht ik Oklahoma- Houston….. 4 uurtje rijden? Maar was dat maar geen leugen.

Ik sliep de avond er voor bij Rikki zodat we meteen op pas konden de volgende ochtend, s’ Ochtends vroeg zijn we in bewolkte omgeving vertrokken om uiteindelijk rond het middag uur in Dallas aan te komen. Tijdens de reis van Oklahoma en Texas heb ik veel gezien, zoals het twee na grootste casino in de wereld, heel veel koeien, en de grote buiten wijken van Dallas. Eenmaal ingecheckt in het motel hadden we de eerste helft van de rijs erop zitten. In Dallas zijn we naar 2 verschillende winkelcentrum’s geweest waarvan ze beide een H&M hebben! Wouw! Wat was ik daar blij mee zeg.! Eindelijk een keer European kleding.

Bij de H&M heb ik een colbert gekocht die ik uiteindelijk aan ga doen tijdens prom. Welke dat is houd ik nog even geheim. Het tweede winkelcentrum was het grootste overdekte winkelcentrum van de zuidelijkste staten in Amerika. Ze hadden zelfs een Disneystore.

Anyways… De hele middag zijn we met z’n drieën in Dallas gebleven, en we aten s avonds bij een klein Mexicaans restaurantje…. heerlijk zeg.

Na het eten nog snel even langs Walmart geweest voor wat eten en drinken en toen overnacht in het motel.

Jeroen

Hallo, ik ben Jeroen Hummel. Op 9 november 1995 ben ik geboren in het ziekenhuis van Groningen. Mijn hele leven lang woon ik al samen met mijn vader, moeder en mijn oudere zus in Roden. Ik zit in het examenjaar van het vmbo-TL op rsg de Borgen, locatie Ronerborg in Roden. Op 2 augustus 2012 vertrek ik voor 10 maanden naar Amerika. Daar ga ik een High-School jaar volgen op Moore High-School, Oklahoma. Na mijn grote avontuur in Amerika ga ik de opleiding BOL 4 Bouwkunde op het Deltion College in Zwolle doen.. Mocht je vragen hebben, dan kun je gerust contact met mij opnemen. Groetjes Lees meer: http://jeroenhummel.webnode.nl/

Actief sinds 05 Juli 2012