want het is vandaag HALLOWEEN - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu want het is vandaag HALLOWEEN - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu

want het is vandaag HALLOWEEN

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

31 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Moore

Yeah, eindelijk de dag van griezels, monsters en spoken! Bla, bla, bla ja eerst hadden we school (saai).. en natuurlijk mochten we onze kostuum niet dragen want dat is tegen de regels van het ow zo strenge schooldistrict.... bla, bla, bla. Maar toen, zomaar uit het niets, was het avond...Jippie!

Het heeft me wel wat tijd geduurd om mn kleren vies en bloederig eruit laten zien,met modder, grasvlekken en bloed. En ook mijn gezicht met allemaal nep wonden en schaapwonden met bloed enzo koste me enige tijd. Owja en natuurlijk een blauw oog. Na ongeveer anderhalf uur was ik er dan klaar voor. Mijn kostuum, met het thema; "aangevallen worden door een .... geen idee, wat is dat groene slijmerige spul?" was een groot succes. Beetje lange naam he? Haha... k vond m wel origineel.

Ik heb trick and tread gedaan met John Taylor en Jessie was met een vriendinnetje langs de deuren geweest. Loni bleef thuis samen met de honden, ze had de grote hond geverfd als een skelet, de hond is zwart dus met witte verf. De kleine hond was verkleed als een kreeftje.

Wel heel leuk dat de buurt hier zo actief is met Halloween, overal enge geluiden en rookmachines en zo. Ik heb een hele zak vol met snoep opgehaald en er was maar 1 persoon die vroeg of ik niet een beetje te oud was, en die persoon was niet eens een zeurderige oude man ofzo maar gewoon een jonge Chineese meid... Achja, dit was mijn eerste Halloween vertelde ik haar.

Echt genoten vandaag.!

  • 01 November 2012 - 22:59

    Truida:

    Wel goed je tandjes poetsen he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hallo, ik ben Jeroen Hummel. Op 9 november 1995 ben ik geboren in het ziekenhuis van Groningen. Mijn hele leven lang woon ik al samen met mijn vader, moeder en mijn oudere zus in Roden. Ik zit in het examenjaar van het vmbo-TL op rsg de Borgen, locatie Ronerborg in Roden. Op 2 augustus 2012 vertrek ik voor 10 maanden naar Amerika. Daar ga ik een High-School jaar volgen op Moore High-School, Oklahoma. Na mijn grote avontuur in Amerika ga ik de opleiding BOL 4 Bouwkunde op het Deltion College in Zwolle doen.. Mocht je vragen hebben, dan kun je gerust contact met mij opnemen. Groetjes Lees meer: http://jeroenhummel.webnode.nl/

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 74874

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 02 Juni 2013

Moore High-School USA 2012/2013

Landen bezocht: