Life is a highway - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu Life is a highway - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu

Life is a highway

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Maart 2013 | Verenigde Staten, Moore

In de morgen rustig aan gedaan, onze spullen gepakt en in de auto geladen. bij de MacDonalds ge ontbeten en toen nog even het strand gedag gezegd. Daarna hopten we weer terug naar huis. Wat een tegenvaller… dat verkeer zorgde ervoor dat we bijna 10 uur moesten reizen om terug te komen. Eerst al bij het vliegveld van Houston stond alles vast, daarna net voor Houston. Toen was er onderweg een ongeluk gebeurt en daarna kwamen me rond de spits aan in Dallas. Nou geloof me.. dat wil je gewoon niet meemaken. Wat een gedoe. Maar laat in de avond kwamen we afslag Moore tegen en hebben we de reis overleefd.

Weer iets om aan terug te denken, een nieuwe belevenis en een heerlijk bruin kleurtje! Morgen is Rikki jarig dus gaan we iets leuks doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hallo, ik ben Jeroen Hummel. Op 9 november 1995 ben ik geboren in het ziekenhuis van Groningen. Mijn hele leven lang woon ik al samen met mijn vader, moeder en mijn oudere zus in Roden. Ik zit in het examenjaar van het vmbo-TL op rsg de Borgen, locatie Ronerborg in Roden. Op 2 augustus 2012 vertrek ik voor 10 maanden naar Amerika. Daar ga ik een High-School jaar volgen op Moore High-School, Oklahoma. Na mijn grote avontuur in Amerika ga ik de opleiding BOL 4 Bouwkunde op het Deltion College in Zwolle doen.. Mocht je vragen hebben, dan kun je gerust contact met mij opnemen. Groetjes Lees meer: http://jeroenhummel.webnode.nl/

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 74889

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 02 Juni 2013

Moore High-School USA 2012/2013

Landen bezocht: