Confused met de tijd - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu Confused met de tijd - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu

Confused met de tijd

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

28 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Moore

Dacht ik goed voorbereid te zijn met dat ingewikkelde wintertijd. Dus had ik van te voren al mijn wekker en de tijd op mn mobiel een uur achteruit gezet. Kom ik er in de middag pas achter dat het hier volgend weekend is....
Echt ik was er zo van overtuigt dat het hier hetzelfde zou zijn maar nee hoor. Ik dacht ook al wat maken ze mij vroeg wakker voor de kerk, 7 uur is niet gebruikelijk.. Oké ik ging vandaag dan wel niet naar de kerk maar toch; ik dacht dat ze een uur te vroeg zouden zijn en ik maar lachen. ;p

Ik heb samen met de familie Oosterhof alles even bijgekletst en heb ze de mooie mok laten zien die ik van hun heb gekregen!

Samen met de familie van Houten (jaaa, Amerikanen met een Nederlandse achternaam) ben ik naar een soort van boerderij geweest waar allemaal leuke dingen te doen waren. Een maisdoolhof en een varkensrace en allemaal van die boeren dingetjes. Ook hadden ze heeeeel veel pompoenen. Ik heb me vandaag wel weer vermaakt en kan er weer met volle moed tegenop aankomende week. Volgende week hebben we de laatste wedstrijd van het seizoen dus dat zou wel gaaf worden. En natuurlijk woensdag, HALLOWEEN.

Owja, ook is mijn blog over de 3000 bezoekers getreden? Wie ow wie kijkt er elke dag? Ben wel een beetje benieuwd ;)

En uh,, Cindy kwam er vandaag pas achter dat ik een blog bij hou.. Beetje dom van der he? Haha nee hoor ;p

  • 29 Oktober 2012 - 07:44

    Truida:

    Nou ik kijk natuurlijk elke dag,.super leuke verhalen. En het leest ook zo lekker!
    Volgens mij moet jij verslaggever worden of journalist.
    Xxx mama

  • 29 Oktober 2012 - 10:32

    Corry:

    Hoi Jeroen, stoer boertje ben je nu!

  • 29 Oktober 2012 - 11:10

    Aaf:

    En ikke ook bijna elke dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hallo, ik ben Jeroen Hummel. Op 9 november 1995 ben ik geboren in het ziekenhuis van Groningen. Mijn hele leven lang woon ik al samen met mijn vader, moeder en mijn oudere zus in Roden. Ik zit in het examenjaar van het vmbo-TL op rsg de Borgen, locatie Ronerborg in Roden. Op 2 augustus 2012 vertrek ik voor 10 maanden naar Amerika. Daar ga ik een High-School jaar volgen op Moore High-School, Oklahoma. Na mijn grote avontuur in Amerika ga ik de opleiding BOL 4 Bouwkunde op het Deltion College in Zwolle doen.. Mocht je vragen hebben, dan kun je gerust contact met mij opnemen. Groetjes Lees meer: http://jeroenhummel.webnode.nl/

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 74891

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 02 Juni 2013

Moore High-School USA 2012/2013

Landen bezocht: