Laatste Junior Varsety Game - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu Laatste Junior Varsety Game - Reisverslag uit Moore, Verenigde Staten van Jeroen Hummel - WaarBenJij.nu

Laatste Junior Varsety Game

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Moore

Vandaag was de laatste Football game voor de Junior Varsety. Wel jammer hoor, had het wel erg naar mn zin elke dag op traning. Maar goed, leuke tijden maken plaats voor nog leukere tijden toch? Deze week beginnen we met een project over Steampunk met 2D-Art. We gaan der weer wat moois van maken! Kun je mijn NL-schedel nog herinneren? Hij hang gewoon in de etalage van Art. Terwijl er een marihuana blad op staat. Misschien kan ik die Amerikanen wel van hun preutse gedrag afhelpen. Dat zou me toch eens goed uitpakken!

En Sandy, ow Sandy... Wat doe je ons toch aan. Nu heb je ons de warme lucht weggetrokken en nu ook nog New York onder water zetten.. Wat moeten we toch met jou? Je merk hier wel dat er aan het andere kant van het land wat aan de gang is hoor. Echt de benzineprijzen vliegen omhoog en ook producten zoals graan en melk gaan omhoog want er word heel veel ingekocht aan de oostkust van het land.


  • 30 Oktober 2012 - 08:11

    Truida:

    Hoop dat Sandy niet bij jou op bezoek komt.....

  • 31 Oktober 2012 - 07:55

    Corry:

    Jij zit toch hoog en droog?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Hallo, ik ben Jeroen Hummel. Op 9 november 1995 ben ik geboren in het ziekenhuis van Groningen. Mijn hele leven lang woon ik al samen met mijn vader, moeder en mijn oudere zus in Roden. Ik zit in het examenjaar van het vmbo-TL op rsg de Borgen, locatie Ronerborg in Roden. Op 2 augustus 2012 vertrek ik voor 10 maanden naar Amerika. Daar ga ik een High-School jaar volgen op Moore High-School, Oklahoma. Na mijn grote avontuur in Amerika ga ik de opleiding BOL 4 Bouwkunde op het Deltion College in Zwolle doen.. Mocht je vragen hebben, dan kun je gerust contact met mij opnemen. Groetjes Lees meer: http://jeroenhummel.webnode.nl/

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 74883

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2012 - 02 Juni 2013

Moore High-School USA 2012/2013

Landen bezocht: